Aktuální stav výroby nádrže můžete rychle mrknout zde: https://youtu.be/mrzOh2YE5Ro
Vejde se to tam bez problémů s dostatečnou rezervou do všech stran, Jenže nevíme jak moc se bude pohybovat diferenciál dozadu při propružení. Ale jelkož jsme dopředu asi o půl centimetru nebo možná i celý centimetr k němu blíž, není jisté, zda tam nebude lehká kolize.
Jak to zjistíme je jednoduché. Potřebujeme zatížit auto nejlepe 2 tunami na zadní nápravu. Takže budem vyndavat ty gumové spalky, aby nebránili průhybu pružin. A pak to budem nečím stahovat dolů. Už brzo.
A pokud vás zajímá jak jsme se dostali do tohoto stavu nádrže, tak stačí si sednout, otevřít čipsy nebo si udělat popkorn a pustit si tohle video: https://www.youtube.com/watch?v=xsR9jm4lRfk (Možná, že popkorn ani čipsy nebudou stačit, doporučuji si připravit aspoň jedno pořádné jidlo a dát si přestávku uprostřed.)