Zlomila se nám osa, která drží vahadla ventilů. Již 2 týdny zpět jsem čuchal v autě divné zvuky. Přesto jsme se rozjeli s lehce klapajícím autem do prahy pro nový elektromobil. A když jsme tam dojeli tak to vůbec neznělo dobře.
Lidi se za náma otáčeli. Děti se ptali maminek proč to auto tak rámusí. Kmeti si říkali pod fousy „to auto vůbec nezní zdravě“. Nakonec TO AUTO dojelo 130km zpět do Jablonce.
Ano jelo se pomalu, jelo se přes E-on u Alberta Čestlicích, jelo se přes Kaufland v Brandýse a pak ještě kaufland v Mladé Boleslavi (obojí ČEZ)… jelo se mimo dálnici, byť Subaru mělo od toho dne zaplacenou dálnici e EV dálniční poplatky neplatí.
Spojili jsme dvě věci. Jelo se 50, někde 55, takže Subaru klapalo, takže jsem to točil na rovině jen na 1500 kotáček za minutu. A druhá věc je, že spotřeba EV je při této rychlosti skoro nulová. Takže jsme i s pouhými 13 kWh pod zadkem dokázali dojet z Boleslavi přes Kopaninu až domů a zbylo nám jestli se pamatuji dobře 8 km na GOM (Guess-O-Meter pro neznale terminologie EV0) a v klesání z kopaniny dojezd samozřejmě přibýval
Zítra by měla přijít náhradní osa. Dáme ji tam a Subaru bude zase připraveno na trasy které se s 13kWh baterií dost dobře zvládat nedají. Ale ono se dá zvládat hodně. Možná to uvidíte v nějakém live přenosu. Určitě ale uvidíte montáž a seřízení ventilů.