Topná bedna
Začínám kreslit bednu na druhou stranu auta a mám pocit, že to bude složitější než ta právě dokončená. Místa je tam ještě méně a komponenty jsou členitější. Ještě nemám nakreslený ventilátor, ale už teď vidím, že do původního rozměru se to nevejde a musíme exapandovat k zadnímu kolu. To je ta černá bedna vlevo.
Hádanka místo reportu?
Bouchněte šampanské, klimatizace je hotová
Propojení kabiny a rámu
Asi jsem to už několikrát ukazoval během přímých přenosů, ale ukázalo se, že je potřeba to někde zdokumentovat, aby se na to mohli lidí podívat a inspirovat se.
Jeden už starší report
Report točený ve čtvrtek najdete níže. Dneska už neplatí to, že trubky unikají. Všechny se povedlo převařit tak, že jsem neviděl už žádné ani mikrobublinky. Příští live session bude o montáži na auto a instalaci elektrických kabelů. Tím by měla být bedna s kondenzátorem, kompresorem a ventilátorem alias „klimabox“ hotová.
Máme zpětné ventily
Dog mode? Máme taky
Dokonce by se dalo říci, že Tesla to od nás odkopírovala, protože tenhle režim mám vymyšlený už víc jak rok. A proto taky instaluji do auta elektrický kompresor. Ale my jdeme dále.
Pátek je svátek
Ne tak docela, ale je to dneska trochu komplikovanější, takže ráno budu mít možná tak hodinu na to zkusit udelat zpětné ventily a odpoledne možná kolem 16 hodiny, když se podaří, začnu dělat na potrubí.
Rozvody chladiva
Tak, dnes začneme vymýšlet kudy povede chladivo v klima-bedně. Začal jsem tomu takhle říkat, protože bedna s kondenzátorem a kompresorem se zdá docela dlouhé a nehrozí kolize s jinou bednou, protože zatím je tahle jediná a ta druhá, která přijde v zápětí se bude jmenovat „topení“, protože v ní bude hlavně topení…